Bár van némi közöm a reklámszakmához, de ettől függetlenül jómagam is el-el tudok csodálkozni egy-egy Münchausen bárót meghazudtoló marketingfogáson. Valamelyik nap gyanútlanul fogyasztom reggel kávémhoz a szokásos vaníliás karikámat, amikor a termék csomagolásán szinte a szemembe üvölt a felirat: Most még több... Természetesen a csillagászat után a reklámszakmában legtöbbet foglalkoztatott kiscsillag nem maradt el. Izgatottan, már-már levegő után kapkodva kaptam el a dobozt Rubik-kocka világbajnokokat meghazudtoló sebességgel forgattam szemem elé, az apró betűs részt. Azt közölték velem, az egyszerű fogyasztóval, hogy ez az állítás, a korábbi 150 grammos ugyanilyen termékkel szemben él meg. Na, ekkor már tényleg nem bírtam magammal, és Seduxen kellett, hogy meg tudjam nézni, ez most hány grammos.
162,5 volt.
Nem találtam a szavakat! Az öröm könnyei folytak végig a felismeréstől kipirult arcomon!
Ki gondolta volna, hogy a 162,5 több, mint a 150? Mert éreztem én, hogy valahogy mintha több lenne most. Finomabb is volt, és jobban is esett, hogy a cég szívén viseli a sorsomat, és többet ad nekem.
Ajánlott bejegyzések:
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.