2009.11.03. 14:46 anemic royalty

Szenzáció! A 162,5 több, mint 150!

Bár van némi közöm a reklámszakmához, de ettől függetlenül jómagam is el-el tudok csodálkozni egy-egy Münchausen bárót meghazudtoló marketingfogáson. Valamelyik nap gyanútlanul fogyasztom reggel kávémhoz a szokásos vaníliás karikámat, amikor a termék csomagolásán szinte a szemembe üvölt a felirat: Most még több... Természetesen a csillagászat után a reklámszakmában legtöbbet foglalkoztatott kiscsillag nem maradt el. Izgatottan, már-már levegő után kapkodva kaptam el a dobozt Rubik-kocka világbajnokokat meghazudtoló sebességgel forgattam szemem elé, az apró betűs részt. Azt közölték velem, az egyszerű fogyasztóval, hogy ez az állítás, a korábbi 150 grammos ugyanilyen termékkel szemben él meg. Na, ekkor már tényleg nem bírtam magammal, és Seduxen kellett, hogy meg tudjam nézni, ez most hány grammos.

162,5 volt.

Nem találtam a szavakat! Az öröm könnyei folytak végig a felismeréstől kipirult arcomon!

Ki gondolta volna, hogy a 162,5 több, mint a 150? Mert éreztem én, hogy valahogy mintha több lenne most. Finomabb is volt, és jobban is esett, hogy a cég szívén viseli a sorsomat, és többet ad nekem.

Adnék is egy új szlogent nekik.

... Vaníliás karika. A 162,5, több, mint a 150!

Életre nevel. Vagy a Mindennapi édes matek.

 

Szólj hozzá!

Címkék: marketing vélemény reklám matek karika vaníliás


A bejegyzés trackback címe:

https://sendupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr691495916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása