2022.06.06. 19:29 anemic royalty

Tényleg baz+

Megnéztem a 'csapda Baz+ videoklipjét, és ezt most régi Tankcsapda stílusban kiszakadt belőlem, rövid leszek, de ki kell írni magamból... Úgy, hogy tankcsapdás voltam, vagyok, leszek, és Lukács Laci az egyik legjobb magyar szövegíró szerintem.

Először is, ami a legjobban felbaz+, ez a bmw vagy ki a f@szom hangtorzítós effektes "éneklése" annyira idegesítő, hogy egy másfél kilós fagyasztott marhalábszárral vágnám tarkón. Vagy énekelj, vagy rappelj, de ne lámpalázas hangon mondj fel verset... 

Olyan a klip, mintha egy elkényeztetett,gennyesen gazdag apuci pénzéből élő, wannabedirector középiskolás forgatta volna, aki végre sportautókkal, vizespólós csajokkal meg alkohollal foglalkozhat... A fényelés, a “színészi játék”, semmi Tankcsapda nincs benne, hollywoody romkom stílus, és a szöveg mondanivalójához egyáltalán nem passzol. Modoros, allűrös, 6-os karikás, cartoon network szint. Annyi izgalom van benne, mint a Barátok közt ismétlésében éjjel a Duna Worldön. Vagy csak én vagyok elvetemült, hogy egy 3 és fél évtizede a pályán lévő együttestől többet várok? A kocsidban közhelybomba robban... Értem, hogy a való világban így néz ki egy full motoros cuccba öltözött rocker a privát medenceparton, de ez nem doku volt a Netflixre, hanem egy kibebaszott videóklipp…

 A hunglishhal amúgy nálam kapásból minden elvágja magát, de komolyan, mi ez a "Baz+, fucked that”? Hujber Feri Titanic főcímdala ugrik be, az ilyen sorokkal: „Minden éjjel in my dreams...” Kinek kell lefordítani? A külföldi piacnak? Akkor legyen az egész angol, mert a magyar nem egy világnyelv. Vagy ez a menő manapság? Ezt mondják a mai műmájerlazaarcok, hogy fakkdet? Ez annyira kellemetlen, mint az éjszakai ágybahugyozás... De ez a fajta, amikor először alszol a csajodnál...

Az tök rendben van, hogy egy 35 éves együttes változik, és a drog, kurvák, megb@szlak punkos kezdet után eljut a jobb élni mint égni gondolatig, majd azt kéri, nézd meg jobban, hogy élnek anyádék, végül felteszi a filozófiai kérdés hogy mi a fasz van Magyarország… Igen, 35 év alatt kell változás, kell újítás, de azt hiszem a mély dns-nek, önazonosságnak meg kell maradnia… Valahogy ez a mostani tingli-tangli dallamos számokkal, színesre fényelt videoklipekkel nem jön be.

Értem azt is, hogy eddig soha nem volt közös száma a Tankcsapdának, és PR-ozható, ha egyszer mégis megtörténik, de miért ezeket a replikareppereket kellett választani a szlovák rendszámos luxusautóikkal.... Nem értem. A fiatalok felé nyitnak? De tényleg olyan alacsonyan van a léc, hogy a “Csöcsök és segg”, illetve a “Megbasztam ezt a kis gádzsit” előadója simán belimbózott alatta? Közhelyes a kérdés, de felkészül LL Junior és Fásy Zsülike? 

Egyetlen pozitívum, hogy a szöveg alapból tetszik, az valamennyire tankcsapdás, ezt most mindenki küldheti annak, akivel szakított, és már az önérzetes „túl vagyok rajtad, nem érdekelsz fázisban” van � Illetve amióta hallottam, amikor bármiért kiszakad belőlem, hogy baz+ (nagyon ritka…), automatikusan elindul el a szám a fejemben… Bár a dallamtapadás önmagában nem dicséret. Szóval ez nálam 2/10 pont. "Köszönjük, sajnálom, hogy nem saját számot hoztál."

És hogy bebizonyítsam, amiben régóta hiszek, hogy tényleg minden élethelyzetre van egy oda illő Tankcsapda-sor:

"Állj, állj, állj, ilyet többet ne csinálj!"



Szólj hozzá!

Címkék: tankcsapda bsw baz+


A bejegyzés trackback címe:

https://sendupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr6517849945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása