2010.11.22. 10:59 anemic royalty

Írtam egy viccet.

Nem túrtam fel a neten, de nagyon remélem, hogy ez a vicc így még soha senki fejéből nem pattant ki. Hasonló biztos volt, és nem is mondom, hogy olyat találtam ki, amitől 6 milliárd ember fog hetekig fetrengeni a röhögéstől, de ahogy a Tanúban volt, „kicsi, savanyú, de a miénk”. Vagyis ebben az esetben az enyém.

Két barát beszélget. Az egyik faggatja a másikat:
- Te, sírtál már a feleséged előtt?
- Én?! Sosem! Egy férfit ne lássanak sírni. Van egy trükköm! Amikor úgy érzem rám törne a  sírás, előveszek egy hagymát és elkezdem pucolni, így ő azt hiszi attól könnyes a szemem.
- És beválik?
- Mindig!
- Ez tetszik! Na majd kipróbálom én is!
Amikor legközelebb találkoznak kérdezi a barát:
- Na bevált?
- Mindent úgy csináltam, ahogy mondtad. Amikor sírni akartam elővettem egy hagymát, és elkezdtem pucolni.
- És bevette?
- Ő igen, de a többi trolira váró ember már kevésbé...

Szólj hozzá!

Címkék: vicc saját


A bejegyzés trackback címe:

https://sendupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr622465056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása