2011.01.04. 19:11 anemic royalty

2010. Megcsináltam!

Ilyenkor év elején nagyon sok helyen számot vonnak az előző évből. A tv-csatornák, a rádiók, weboldalak tele vannak 2010-ről szóló összefoglalókkal, statisztikákkal. Ez alól én sem szeretnék kivétel lenni. Nézzük meg a sendupcomedy 2010-es évét!

Lássuk a számokat, a számok nem hazudnak! És nem is gyilkolnak, ahogy azt egy tv-sorozat állítja.... 2009-ben mindössze 9 posztom jelent meg. 2010-ben ezzel szemben 35! Leírom még egyszer, har-minc-öt! Belegondoltatok ebbe? Ez több mint 388% -os növekedés! Hát ki képes ma ilyenekre??? A legnagyobb fejlődést produkáló Ázsiai térség a kanyarban nincs, a mindenben első Abu-Dhabi és az egész arab világ is elbújhat mögöttem! Sejk lettem. Nem is sejkettem előre...


Sokat segített persze ebben a nagy előrelépésben az, hogy átálltam az év felénél a heti egy fix posztra, és a rendszerességem, mint látjuk, kifizetődött. Olvasottságban csak a számok tekintetében maradok el a Le Figarótól, a New York Timestól és a Vas Népétől! A Való Világnál sokkal több posztot írtam, és eszem ágában sincs átteni a blogomat egy másik oldalra, hogy a Megasztár menekült az X-faktor elől.  

És újfent adatok:

  • A legolvasottabb blogbejegyzésem:

sendupcomedy.blog.hu/2010/04/19/magyarkozmondasokreload , ahol magyar szólásokat, közmondásokat írtam némiképp át. A sikert nem kell magyarázni, és sírni is csak annak szabad, aki a hagymát pucolja.

A legolvasottabb nap:
A győztes április 19., amikor 80(!) látogatója volt az oldalamnak. Bár amúgy nem nagy szám egy weboldalnak, sőt de nekem megdobogtatja a kicsi szívemet ez a cuki a szám, az édes kis 8-as és drága 0 utána...

  • Legtöbbet lájkolt poszt:

Csak az év felénél tettem elérhetővé az ezért sztrájkoló olvasóm kedvéért, így a régebbi bejegyzések nemigen rúghatnak labdába, de eredményt hirdetek: http://sendupcomedy.blog.hu/2010/12/13/nem_akarok_mindent_tudni
Eme bejegyzés nyert 15 lájkkal. 15 drága ember, szívem csücske. 15 fizetett blogger...

  • Az általam legjobban kedvelt posztok:

Nem semmi... a saját bejegyzéseimet közül szemezgetek... Hát hogy ez milyen jó! Biztos, hogy jó kritikával leszek magam felé :) Nem állítok fel sorrendet, három dobogós lesz. Persze nincs könnyű helyzetben a zsűri, hiszen mindegyik poszt a maga módján fantasztikus, maga a csoda.

sendupcomedy.blog.hu/2009/10/13ma_szep_idonk_volt_miskolcon_esett_avagy_90_szam_a_lotton
- sendupcomedy.blog.hu/2010/06/07/gyilkosblogok
- sendupcomedy.blog.hu/2010/07/12/apaiorokseg

  • Legsikeresebb út:

Megnéztem, honnan vetődtem az emberek az oldalra. A legtöbben – némiképp meglepve engem – a google.hu-n keresztül jutottak el az oldalra! Magára rögtön az oldalcímre csak a második legtöbben kerestek, a harmadik helyre befutott korunk legtrendibb oldala, az Arckönyv, míg a 4. lett szívem csücske, az acmilan.hu, ahol kérve-kéretlenül promotáltam kicsiny blogomat.

  • Keresőszavak:

Összesen 4 kombináció osztozik az első helyen, méghozzá meglepő módón 3-3 alkalommal kerestek így:
„magyar+szólások”
„szarvasos szó”
„lumini+tisztán”
„Lumini+a+TV+jós”

Igazából nem akarom tudni, miért írja be bárki a google keresőbe, hogy lumini tisztán, de végül is így is szerzek olvasókat, így hát kussolok is.

  • Böngészők:

Milyen böngészőkön böngésztek a legtöbbet az oldalamon? A győztes a Tűzróka  2/3-os többséggel, míg a maradék 1/3-on a Felfedező, a Króm és az Opera osztozkodik.

  • Operációs rendszerek:

Nem mondanám, hogy izgalmasabb mint egy adag löncshús, de itt is eredményt hirdetek. Az Ablakok 91%-kal uralják a mezőnyt, a Mekkenek meg a Linux és az ismeretlen operálók marcangolják szét a maradék 9-et.
 

Na ennyi adatot tudtam kipréselni magamból.

És mit ígérhetek 2011-re?!

Igazából semmit.

Azt könnyű lesz betartani.

 

u.i. És lássuk be, a legnagyobb élvezet, hogy 6 embernek csinálok egy olyan mélyen szántó statisztikát, mint a KSH 10 milliónak.

És én még szórakozom is közben.

Szólj hozzá!

Címkék: blog statisztika 2010 sendupcomedy


A bejegyzés trackback címe:

https://sendupcomedy.blog.hu/api/trackback/id/tr822560671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása